mandag 23. mai 2011

Marius Fabre...Dronning Ingrid...og bambus hekk

Herlig ny uke! Garasjesalget var en gedigen suksess og hundrevis av mennesker dro hjem med sine kupp i store og små poser, tilhengere og sykkelvogner...:-). Allerede lenge før vi åpnet var gårdsplassen full av folk og vi hadde det så artig!!! Barna solgte pølser, saft og kaffe og hadde sitt livs strev med å håndtere alle. Takk til dere som tok turen! Vi gjentar det neste år:-)


Cornelias Hus elsker duftlys, såper og andre velværeprodukter. Og på kort tid har såpene til Marius Fabre blitt en hit hos oss. Vi har såper i fast og flytende form i følgende dufter; honning, verbena, lavendel, liljekonvall, jasmin og fiken. Jeg synes alle er like gode, men honning har blitt manges favoritt!



Du finner alle sammen her i nettbutikken. Flaskene koster 129,- og er drøye og supre såper!


I morgen får vi et nytt lass med blomster og denne gangen har vi bestilt dobbelt så mye som vanlig! Forrige gang føyk blomstene våre ut og vi fikk så mye fint. Denne gangen har leverandøren voergått seg selv, og sendt med mengder av herlige blomster og planter. Selv har jeg bestilt meg masse bambus som jeg skal lage en hekk av hjemme hos meg. Jeg har et par venninner som skal hjelpe meg med hagen min. Jeg har ikke så veldig grønne fingre, så da er det godt ed noen hjelpende hender og gode råd. Derfor setter jeg i morgen i gang med hagen min og tror den blir kjempefin! Drømmen om frukthage er ikke langt unna... Håper jeg:-). Bilder kommer etterhvert... Tror jeg... Bildet under er lånt fra noen som nok er flinkere enn meg med planter.


Da vil jeg ønske alle fine lesere en herlig mandag!


Klemmer fra Vibeke, Ragnhild, Amanda og Ida

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar